Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi (4022)
StarefsaneDijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi (4022)
Değerlendirme Yok
İndirimlerden haberiniz olsun ister misiniz ? İndirim Alarmı Oluştur
Uyarı
Starliss Mağazamızın maksimum sepet ağırlığı limitini aştınız.
235,79 TL
Vergiler Hariç: 196,49 TL
6 kişi tarafından görüntülendi
×
Beden Tablosu
Beden | Göğüs (cm) | Bel (cm) | Basen (cm) |
---|---|---|---|
34 | 82 | 62 | 90 |
36 | 86 | 66 | 94 |
38 | 90 | 70 | 98 |
40 | 94 | 74 | 102 |
42 | 98 | 78 | 106 |
44 | 102 | 82 | 110 |
Beden | Göğüs (cm) | Bel (cm) | Basen (cm) |
XS | 82 | 62 | 90 |
S | 86 | 66 | 94 |
M | 90 | 70 | 98 |
L | 94 | 74 | 102 |
XL | 98 | 78 | 106 |
XXL | 102 | 82 | 110 |
Beden | Bel (cm) | Basen (cm) |
---|---|---|
34 | 62 | 90 |
36 | 66 | 64 |
38 | 70 | 98 |
40 | 74 | 102 |
42 | 78 | 106 |
44 | 82 | 110 |
1 | 2 | 3 |
---|---|---|
16,5 | 17,5 | 18,5 |
Beden | Ayak Ölçüsü (cm) |
---|---|
35 | 22,35 |
36 | 22,99 |
37 | 23,63 |
38 | 24,27 |
39 | 24,9 |
40 | 25,54 |
41 | 26,18 |
42 | 26,82 |
EU | INTERNATIONAL | İNGİLTERE | İTALYA | FRANSA | ABD |
---|---|---|---|---|---|
34 | XS | 6 | 40 | 36 | 4 |
36 | S | 8 | 42 | 38 | 6 |
38 | M | 10 | 44 | 40 | 8 |
40 | L | 12 | 46 | 42 | 10 |
42 | XL | 14 | 48 | 44 | 12 |
44 | XXL | 16 | 50 | 46 | 14 |
AVRUPA | İNGİLTERE | İTALYA | ABD |
---|---|---|---|
35 | 2 | 35 | 4,5 |
36 | 2 | 36 | 5,5 |
37 | 3 | 37 | 6,5 |
38 | 4 | 38 | 7,5 |
39 | 5 | 39 | 8,5 |
40 | 6 | 40 | 9,5 |
Beden ölçümü nasıl yapılır?
Ölçü Kılavuzu
1.Göğüs
Mezurayı çocuğunuzun kol altına yakın, göğsün en geniş noktasına yerleştirerek ölçüm yapınız.
2.Bel
Sağ tarafta gösterilen noktadan ölçüm yapınız.
3.Basen
Mezurayı kalçanın en geniş yerine yerleştirerek ölçüm yapınız.
4.Beden Boyu
Çocuğunuzun boyunu ayakları çıplakken, düz bir zemin üzerinde, zeminden başının en üst noktasına kadar ölçmelisiniz. Genişlik ölçülerinizi ölçerken mezurayı düz tutmaya; yere paralel olacak şekilde, kaydırmamaya dikkat etmelisiniz. Ölçü alırken çocuğunuz kendisini rahat bırakmalı, nefesini tutmamalı ve göğüs kafesini şişirmeli.
Kuponlar
20 TL
Tükeniyor• Alt Limit: 425,00 TL
Geçerlilik: 30.11.2024
30 TL
Tükeniyor• Alt Limit: 650,00 TL
Geçerlilik: 30.11.2024
30 TL
Tükeniyor• Alt Limit: 670,00 TL
Geçerlilik: 30.11.2024
40 TL
Tükeniyor• Alt Limit: 890,00 TL
Geçerlilik: 30.11.2024
Kitap Tanıtım Yazısı : Dijital Oyun Endüstrisi Dünya’yı değiştiriyor, dönüştürüyor. İnsanların günlük eğlence anlayışlarını, sosyal çevrelerini ve ilişkilerini, iletişim kurma biçimimizi dahi etkiliyor. İnsanlar Oyunlarla tanışıyor, dostluklarını ilerletiyor, takımlar kuruyor, birlikte zor görevlere ve maceralara yelken açıyorlar.
Bunu dil, din ırk sınırlaması olmadan yapıyorlar. Birlikte seyahat ettiğiniz bir başka insanı tanır gibi yeni dostlarınızı bu süreçte tanıyorsunuz. Tek kişilik oyunlarla kendinizi dahi tanıyor ve yeteneklerini geliştiriyorsunuz.
Öte yandan oyun sektörü hazırlığı, üretimi, yayınlaması ve pazarlanması ile zahmetli, özel yetenek ve bilgi düzeyi gerektiren bir sektör.
Oyun Sektörüne nitelikli işgücünün, daha nitelikli programlarla sektöre kazandırılmasının hedeflenmesi çok önemli. Bu konuda çabaların aralıksız sürmesi gerekecek.
Oyun Endüstrisi Terminolojisi kitabının size bu yeni Dünyanın kapılarını açmasını ve kavramsal düzeyde anlamanız için yardımcı olacağını umuyoruz.
Bu kitap Oyuncu olmanın dışında, oyun sektöründe bir kariyer hedefliyorsanız size küçük bir pencereden de olsa bu sektörü tanımanız için yardımcı olabilir.
Bu kitabın hedef kitlesi oyun sektörünü daha yakından tanımak isteyen herkes. Öğrenciler, öğretmenler, farklı sektörlerde çalışan ve bu alana ilgi gösteren profesyoneller, aileler, medya çalışanları, kamu görevlileri ve uzmanları.
Ürün olarak dijital oyunlar oldukça kapsamlı ve çeşitli disiplinlerden geliştirilen teknikler barındırır. Aynı zamanda hem teknolojik gelişim boylamı, hem de platform çeşitliliği ve yeniliği enleminde dinamik ve değişkendir. Geliştiriciler için bu çeşitliliğin teknikleri ve terimlerine hâkimiyet çok önemlidir. Elinizdeki kitap kapsamlı olarak bu terimleri öğrenmeniz için etkili bir araçtır.
Mehmet Ecevit Gram Games
Üniversitelerin istatistik ve mühendislik bölümlerinde okuyan, özellikle de machine learning ile de yakından ilgili olan gençlerin oyun sektöründe ilerleyen yıllarda çok ciddi fark yaratabileceğine inanıyorum. Kendisinin ve oyunun kaderini de değiştirebilecek. Kavramlara ve terminolojiye hâkim olmak bu anlamda ilk basamak. Anlamaya ve üretmeye başlayın.
İbrahim Akman Founder/CEO Masomo Games
Ürün Adı: Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi
Bunu dil, din ırk sınırlaması olmadan yapıyorlar. Birlikte seyahat ettiğiniz bir başka insanı tanır gibi yeni dostlarınızı bu süreçte tanıyorsunuz. Tek kişilik oyunlarla kendinizi dahi tanıyor ve yeteneklerini geliştiriyorsunuz.
Öte yandan oyun sektörü hazırlığı, üretimi, yayınlaması ve pazarlanması ile zahmetli, özel yetenek ve bilgi düzeyi gerektiren bir sektör.
Oyun Sektörüne nitelikli işgücünün, daha nitelikli programlarla sektöre kazandırılmasının hedeflenmesi çok önemli. Bu konuda çabaların aralıksız sürmesi gerekecek.
Oyun Endüstrisi Terminolojisi kitabının size bu yeni Dünyanın kapılarını açmasını ve kavramsal düzeyde anlamanız için yardımcı olacağını umuyoruz.
Bu kitap Oyuncu olmanın dışında, oyun sektöründe bir kariyer hedefliyorsanız size küçük bir pencereden de olsa bu sektörü tanımanız için yardımcı olabilir.
Bu kitabın hedef kitlesi oyun sektörünü daha yakından tanımak isteyen herkes. Öğrenciler, öğretmenler, farklı sektörlerde çalışan ve bu alana ilgi gösteren profesyoneller, aileler, medya çalışanları, kamu görevlileri ve uzmanları.
Ürün olarak dijital oyunlar oldukça kapsamlı ve çeşitli disiplinlerden geliştirilen teknikler barındırır. Aynı zamanda hem teknolojik gelişim boylamı, hem de platform çeşitliliği ve yeniliği enleminde dinamik ve değişkendir. Geliştiriciler için bu çeşitliliğin teknikleri ve terimlerine hâkimiyet çok önemlidir. Elinizdeki kitap kapsamlı olarak bu terimleri öğrenmeniz için etkili bir araçtır.
Mehmet Ecevit Gram Games
Üniversitelerin istatistik ve mühendislik bölümlerinde okuyan, özellikle de machine learning ile de yakından ilgili olan gençlerin oyun sektöründe ilerleyen yıllarda çok ciddi fark yaratabileceğine inanıyorum. Kendisinin ve oyunun kaderini de değiştirebilecek. Kavramlara ve terminolojiye hâkim olmak bu anlamda ilk basamak. Anlamaya ve üretmeye başlayın.
İbrahim Akman Founder/CEO Masomo Games
Ürün Adı: Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi
Etiketler: Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi (4022)