Korku ve Yakarış (4022)
Sepet

Korku ve Yakarış (4022)

StarefsaneKorku ve Yakarış (4022)
Değerlendirme Yok

İndirimlerden haberiniz olsun ister misiniz ? İndirim Alarmı Oluştur

190,49 TL
Vergiler Hariç: 158,74 TL
1 kişi tarafından görüntülendi

Kuponlar

20 TL

Tükeniyor

Alt Limit: 425,00 TL

Geçerlilik: 30.11.2024

30 TL

Tükeniyor

Alt Limit: 650,00 TL

Geçerlilik: 30.11.2024

30 TL

Tükeniyor

Alt Limit: 670,00 TL

Geçerlilik: 30.11.2024

40 TL

Tükeniyor

Alt Limit: 890,00 TL

Geçerlilik: 30.11.2024
Cahit Zarifoglu’nun siiri bunca anlasilmaz, kapali ya da zor anlasilir bulunmasina ragmen, simdiye kadar hiçbir akli basinda siir okuyucusu (elestirmen ya da okuyucu olarak) bu siirleri reddetmek, yok saymak cesaretini gösterememistir. Rasim ÖzdenörenCahit Zarifoglu’na ait hangi metin olursa olsun, Onun dünyasina, bir iklime geçer gibi girerseniz. Yeni bir iklime girmenin ne gibi etkileri oluyorsa, nasil degistiriyorsa insani öylece degisirsiniz. Alim KahramanKendinden sonra yazmaya baslayan genç Müslüman sairlere, hangi özellikleriyle yol göstermis olursa olsun, Ondan sonrakiler, Onda ders alinacak bir taraf bulacaklardir. Hem siirin kendine mahsus kaliteleri bakimindan, hem Müslüman bir sairin dünya hayatindaki temayülleri bakimindan.Ismet ÖzelCahit Zarifoglu o hale gelmisti ki, kendi dünyasi içinde bir siir dili kurmustu ve bunu çok iyi kullanirdi. Yani siire, o anlatilmaz olana ait bir durum çiktigi zaman, bir algilama oldugu zaman, onu hemen aninda siire döküverirdi.Erdem BayazitKanaatimce Cahit’in siiri belli bir kalip içerisinde hemen formüle edilebilecek, anlatilabilecek bir hüviyet tasimiyor. Cahit, eski tabirle sair-i maderzat, anadan dogma sair idi.Akif InanTürkçe’de hem ahenge ulasmak hem de duygu iletisimini saglamanin belki de en çetin bir sairlik görevi oldugu günümüzde, bir de buna ‘avucunda kor tutmayi’ eklemisti. ‘Hâl’ini iyiye dogru sürekli yüceltirken, ‘siir’ni de yeni ‘hâl’ine uydurma savasiminda idi.Prof. Dr. Hüseyin HatemiEce Ayhan’a sordum, ona göre “Cahit Zarifoglu” siirde yapi sorunun en iyi kavramis bu konuda örnek gösterilebilecek sanatçilardan biri. Kolsuz Bir Hattat’ta da ayrica belirtmis bunu. Cemal SüreyaCahit Zarifoglu’nun siirini ve düzyazisini o uzaklik, ayrilik gayrilik içinde ancak kendi uzlet kösemden izleyebiliyordum. Kamplasma havasinda kendine yer bulamayacak bu ince siir, kapali ama mutlaka sanatkârca düzyazi, kendine özgü degerleri daima korurdu.Selim IleriCahit Zarifoglu’nun siiri, bütün diger yapip ettiklerini de, hatta müstear adla yazdigi ‘okuyucuya cevaplar’a varincaya kadar bir çok seyi aydinlatan veriler olarak alinabilir saniyorum. Bu siir, insani çok yalin halinde kavrayan bir siir.Nâbi Avci

Ürün Adı: Korku ve Yakarış

Ürün Açıklamaları

Cahit Zarifoglu’nun siiri bunca anlasilmaz, kapali ya da zor anlasilir bulunmasina ragmen, simdiye kadar hiçbir akli basinda siir okuyucusu (elestirmen ya da okuyucu olarak) bu siirleri reddetmek, yok saymak cesaretini gösterememistir. Rasim ÖzdenörenCahit Zarifoglu’na ait hangi metin olursa olsun, Onun dünyasina, bir iklime geçer gibi girerseniz. Yeni bir iklime girmenin ne gibi etkileri oluyorsa, nasil degistiriyorsa insani öylece degisirsiniz. Alim KahramanKendinden sonra yazmaya baslayan genç Müslüman sairlere, hangi özellikleriyle yol göstermis olursa olsun, Ondan sonrakiler, Onda ders alinacak bir taraf bulacaklardir. Hem siirin kendine mahsus kaliteleri bakimindan, hem Müslüman bir sairin dünya hayatindaki temayülleri bakimindan.Ismet ÖzelCahit Zarifoglu o hale gelmisti ki, kendi dünyasi içinde bir siir dili kurmustu ve bunu çok iyi kullanirdi. Yani siire, o anlatilmaz olana ait bir durum çiktigi zaman, bir algilama oldugu zaman, onu hemen aninda siire döküverirdi.Erdem BayazitKanaatimce Cahit’in siiri belli bir kalip içerisinde hemen formüle edilebilecek, anlatilabilecek bir hüviyet tasimiyor. Cahit, eski tabirle sair-i maderzat, anadan dogma sair idi.Akif InanTürkçe’de hem ahenge ulasmak hem de duygu iletisimini saglamanin belki de en çetin bir sairlik görevi oldugu günümüzde, bir de buna ‘avucunda kor tutmayi’ eklemisti. ‘Hâl’ini iyiye dogru sürekli yüceltirken, ‘siir’ni de yeni ‘hâl’ine uydurma savasiminda idi.Prof. Dr. Hüseyin HatemiEce Ayhan’a sordum, ona göre “Cahit Zarifoglu” siirde yapi sorunun en iyi kavramis bu konuda örnek gösterilebilecek sanatçilardan biri. Kolsuz Bir Hattat’ta da ayrica belirtmis bunu. Cemal SüreyaCahit Zarifoglu’nun siirini ve düzyazisini o uzaklik, ayrilik gayrilik içinde ancak kendi uzlet kösemden izleyebiliyordum. Kamplasma havasinda kendine yer bulamayacak bu ince siir, kapali ama mutlaka sanatkârca düzyazi, kendine özgü degerleri daima korurdu.Selim IleriCahit Zarifoglu’nun siiri, bütün diger yapip ettiklerini de, hatta müstear adla yazdigi ‘okuyucuya cevaplar’a varincaya kadar bir çok seyi aydinlatan veriler olarak alinabilir saniyorum. Bu siir, insani çok yalin halinde kavrayan bir siir.Nâbi Avci

Ürün Adı: Korku ve Yakarış

Bu ürüne henüz soru sorulmamıştır.

Canlı Destek